بسم اللہ الرحمن الرحیم
 صلی اللہ علیہ والہ وسلم
اسلام علیکم

Khofnak khawab.



Ye ap k kehne per likha ja raha ha kuch log
Batate hai k hame bohat khofnak khawab ate hai khawab ma koi black colour ka janwar dekhte hai ya koi samp aur jeb  ham baidar honne lagte hai to jaise koi ham per wazn dal raha ho us waqt na ham bhol pate ha aur na kuch ker pate hai.

Seb musalmano ke liye ye advice ha k her roz raat ko sonne se pehle 3 dafa ya 1 dafa zarroor ayat ul kursi perh liys kare is se koi bhi doosri makhlook ap ko nuqsaan nehi pohncha sake gi.

Ahdees se

Isi se related ma ap ko aik ahadees ka mafhoom batana chahta ho hazrat abu haraira raziallah anho ko sadke ka mal sambhalne ki zimedari sonmpi gai to aik din, raat ko chor agiya aur wo sara mal aik kapre ma dal ker lejane laga to hazrat abu huraira raziallah anho ne us ko paker liya. Wo ap se kehne laga k ma aik ghateeb insaan ho mere bache bhokhe hai to ap ne tars kha ker us ko jane diya to suba ap salalahoalaehi waslim ne pucha k abu huraira raat wale chor ka kia hoa to ap ne sara waqia bataya to ap salalahoalaehi wasallam ne kaha k wo aik jhuta ha wo aj phir aye ga jab rat ka waqat hoa to wo phir agiya ap to taak ma baithe hoa they ap ne foran usey paker liye wo phir usi tarha kehne laga maire bache bhukhe hai to ap nr phir use chor diya phir se suba ap salalahoalaehi wasallam ne pucha raat k chor ki batao to ap ne phir wo hi majra sunaya ap salalahoalaehi wasallam me kaha k wo jhuta ha wo aj phir aye ga raat ka waqt hoa to waise chor phir agiya aur mall uthana shuroo ker doya to ap ne phir use paker liya to wo chor phir waise hi kehne laga to ap ne zoor se us ka bazoo paker liya aur kaha aj to ma tumhe nehi choru ga aj ma tumhe hazrat muhammad salalahoalaehi wasallam ke paas hi le k jaun ga to wo chor kehne laga ma tumhe aik wazifa batata ho rat pir tum mujhe chor 
do ge ap ne kaha k batao chor ne bataya k rat ko sonne se pehle aik dafa ayatulkursi per liya karo to shaitan tumhare nazdeek bhi nehi aye ga. Ap salalahoalaehi wasallam ne fermaya k ba to jhuta tha laikin bat sachi bata giya ha tobis per hazrat huraira razi allah anho ne daryafet kiya k wo kon tha ap salalahoalaehi wasallam ne fermaya wo shaitan tha.
Jeb